Sommarlov!

Hej!
Förlåt för att jag inte har bloggat nå men jag har haft fullt upp. Jag tänker berätta allt så det kommer att bli ett litet långt inlägg.
 
Furuvik.
Jag var till furuvik i tisdags med Nikita och Malin. Vi åkte karuseller, dansade, provade på olika saker dom hade där, kollade på De Vet Du, vi kollade och sjöng med till norlie & kkv och vi åkte hem vid halv 1 på kvällen så jag kom hem vid 3 och då duschade jag sen sov jag i 5 timmar.
 
 Malin ville aldrig kolla in i kameran, haha ;)
 
 
 
De Vet Du, grymma!
Han var snyggg!
Norlie & kkv, dom var skit bra!
 
Skolavslutningen.
Jag var jätte trött dagen efter furuvik men jag var tvungen att gå upp klockan 8 och fixa håret, sminka mig och fixa med klänningen och smyckerna. När jag hade fixat ordning mig så drog jag till skolan för att hoppa på traktorn som körde oss till kyrkan. Jag grät lite inne i kyrkan när dom höll tal och sjöng. När vi var klar inne i kyrkan så knäppte vi kort ute och sa hejdå till alla lärare och vissa klass kompisar som inte skulle följa med på hemliga resan. Jag kommer verkligen att sakna 9b. Nu har jag äntligen Sommarlov, jag är nöjd med mina betyg så nu hoppas jag bara att jag kommer in på min linje.
 
 
 
 
 
Så såg min klänning ut som jag hade på skolavslutningen.
 
 
Vi hade fest efter skolavslutningen.
 
Hemligaresan.
Efter skolavslutningen och allt firande så åkte alla 9or på hemligresa. Vi fick åka till Mohed camping plats, När vi kom dit åt vi tacos sen hade vi 5 kamp, 9a mot 9b och sen var vi ner till vattnet flera gånger och badade fast jag badade inte, hahah. Vi åt glass, dansade, skrattade, körde lekar, satt och pratade hela natten, grillade korv 2 på natten, spelade kort och massa mer. Vi var vaken hela natten och vi blev väldigt trötta så jag och Nikita drog hem vid 6 tiden på morgonen, vissa drog hem tidigare och de andra vid 8 tiden,
 
 
 
 
Korv tävling...
 
 
 
 
Schools out.
Idag var jag till Söderhamn med mamma och handlade lite mat, jag fick även en present utav henne! Vi bakade smörgåstårta och åt när mormor och morfar kom för vi skulle fira mig med dom eftersom dom inte var här när jag gick ur 9an i onsdags så jag fick engelska pund som present som jag ska ha när jag drar till London om 10 dagar! Jag drog iväg med Nikita till Söderhamn ikväll på schools out och träffade lite folk och tittade på Darin.
 
Min present ifrån mamma, den luktar super gott!
 
 
Han var snygg, hihi!
 
Nu ska jag sova för jag är super trött! Jag lägger upp fler bilder från skolavslutningen lite då och då.
Godnatt.
 


Kommentarer
Malin Ottenbäck

Haha, men jag var ju tvungen att köra. Tror du den gick av sig själv eller ;)
Finaste du :) ♥

Svar: Haha det var ju de den gjorde ;) Du som är fin! :) ♥
Elisabeth

2013-06-15 @ 13:22:32
URL: http://malinottenback.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0