Dagens köp.

Hej bloggisen.
Idag drog jag iväg till Söderhamn efter skolan med mamma och handlade. Jag köpte en ögonbryns penna därför att bara hälften utav mina ögonbryn syns typ, haha och jag vågar inte färga dom hos nån frisör eller så. Jag köpte också Nutrilett bars för att det är grymt äcklig mat i skolan och jag äter inte om det är äckligt, så då är det smart att ha med sig en sån och bara käka.
Men jag glömde köpa det viktigaste av allt, halstabletter! Alla har ju så ont i halsen här hemma och vi glömde att köpa så vi får lida ett litet tag till. Jag kom i alla fall ihåg att köpa hem mera te till frukosten, det fanns typ bara en te påse kvar och jag älskar te så det är ett måste på morgonen, hihi.
Nu ska jag sova för jag är såååå trött. Godnatt!



Kommentarer
MOA ~ brunetten i homs

Du kan ju alltid testa att färga brynen med depends kit, så har du bara på färgen i någon/några minuter, så blir de bara pyttelite mörkare! :D skitsnyggt! (Y)

Svar: Åh tack för tipset, ska prova de! :D
Elisabeth

2013-09-15 @ 10:20:56
URL: http://blogg.improveme.se/homs/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0