Första skoldagen.

Första dagen i skolan var helt okej. Först var vi på torsbergskolan och tittade runt och sen gick vi till heden, det är där vi kommer laga mat osv... Vi fick titta runt i köken och lära känna varandra lite. Vi fick ta klass foto imorse och det visste ingen så jag såg hemsk ut kan jag lova! Men vi kommer att göra nytt klass foto senare som hela skolan kan se, tur!
Efter skolan gick jag på stan och fika med två stycken tjejer ifrån min klass. Sen ringde pappa och sa att han fick sluta tidigare så jag åkte med han istället för att vänta på bussen.
Nu ligger jag i sängen helt slut och ska snart sova. Jag måste först packa lite för vi ska till skogen imorgon och plocka bär med klassen för att lära känna varandra bättre.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0