Höstlovet i bilder.





Haha måste bara visa hur Adam såg ut i år på halloween! 

<3

På lovet har jag haft lite Halloweenfest för att jag har fyllt år för Nikita, Malin och Emelie. Jag har varit på tuppens med Nikita och Emelie, vi klädde ut oss till djävlar. Sen åkte jag hem med Tony efteråt och sov hos honom. 
Jag har varit med små tjejerna på picknick, jag har varit i Gävle och shoppat lite med familjen. 
Jag har inte varit så jätte mycket med Tony typ bara i början och slutet utav lovet men vi har i alla fall pratat varje dag, hihi.
Nu sitter jag i bussen på väg in till Bollnäs. Jag börjar egentligen klockan 9 så jag hade kunnat tagit en senare buss men jag ska vara med Tony innan skolan börjar och jag slutar 10.20 idag för jag ska till tandläkaren i Gävle, hehe.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0