Fullt ös.

Hej bloggisen.
Det var ett tag sen! Jag har haft fullt upp med skolan, plugg och kompisar. Jag har helt enkelt inte orkat blogga nå, haha.
Imorgon drar jag till Turkiet med mamma, det ska bli super skönt att få komma bort från det dåliga vädret vi fått här! Men på ett sätt så vill jag inte åka, jag kommer sakna kompisar och så, fast jag är ju bara borta i 1 vecka och dom dagarna brukar gå fort. Jag kommer tyvärr att missa skolfotot som är imorgon när jag åker, buhu :(
Jag håller på och packar det sista, jag har ingen aning om vilka kläder jag vill ha med mig... Jag måste duscha, raka benen och sova.
Jag tror att det finns free wifi på hotellet, men är inte säker så vi får se om jag kan blogga där borta annars så ses vi om 1 vecka, pusss!



Kommentarer
Malin Ottenbäck

Ha det bra i Turkiet! :)

Svar: Hihi tack! ;)
Elisabeth

2013-09-17 @ 16:32:07
URL: http://malinottenback.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0