Toppen kväll med kusin!

Hallå bloggen.
Idag har jag varit i Söderhamn hela dagen med Ingrid och shoppat och fikat lite.
På eftermiddagen så drog vi till kilafors och käkade middag på Venedig och sen åkte vi till Bollnäs för att träffa några och sen åkte vi tillbaka till kilafors för att träffa en kille, så då åkte vi runt lite här och där. Det var faktiskt väldigt kul! Ingrid åker ju hem imorgon så vi var ute ett tag och åkte eftersom vi inte träffas så ofta. Men nu sitter jag i soffan och tråkar med världens huvudvärk. Alla ligger och sover, boring!

Taco kväll.

Hejsan svejsan.
Imorse var jag till Söderhamn och handlade lite med mamma, Birgitta och Ingrid sen satt vi nere hos dom på bakgården och pratade. Sen gick jag, små ungarna och mamma hem och grillade korv till lunch. Efter lunchen gick vi ner till Birgitta och Ingrid igen och kastade lite pil och pratade på. Sen drog jag och Ingrid till Söderhamn igen för hon ville köpa en grej. När vi kom hem igen så började vi att hacka grönsaker till tacosen. Ingrid och Birgitta åt middag hos oss och till efterrätt hade dom med sig jordgubbar, mums! När vi hade ätit klart så satt vi ute på altanen och lyssnade på regnet och åskan. Det blev en mysig eftermiddag. Nu sitter jag och kollar på film med mamma. Jag mår inte så jätte bra, jag har haft ont i huvudet i flera dagar och magen... Men jag ska sova snart så jag orkar gå på bio imorgon.

Fin besök.

Heeej bloggisen.
Det är tredje gången jag skriver om det här inlägget. Mobilen dampar så texten bara försvinner, irriterande.
Idag kom Ingrid och Birgitta så vi grillade nere i mormor och morfars hus. Ingrid och Birgitta bor i deras hus till fredag då de åker hem igen. Jag bakade en tårta idag också som vi åt efter att vi hade grillat. Efter maten så drog jag och Ingrid ner och fiskade med små tjejerna. Men vi hann bara komma ner till badet och sätta på dom äckliga maskarna på krokarna och sen började det att spö regna och blåsa jätte mycket så vi fick springa hem igen. Det var jätte skönt att sätta på sig mjukis byxorna och kolla på film då, hihi . Jag har blivit förälskad i mina nya mjukisar, dom är så himla sköna!
Nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik. Jag ska snart sova för jag ska försöka kliva upp vid 8 eller 9 imorgon för att ta en springtur.

Rolig söndag med familjen.

Hej!
Jag sitter ute i mormors växthus med Alma med lite tända ljus. Vi ska sova i deras hus inatt alldeles själva.
Idag har jag varit på en biltur till Gävle och handlade lite, jag köpte mjukis byxor och ett tränings hopp rep på stadium. När vi kom hem så gick jag och Alma ner till badet och fiskade. Alma fick en liten fisk, hahah! Vi trodde aldrig att vi skulle få nån.
Imorgon kommer Ingrid och Birgitta så då ska jag vara med Ingrid hela veckan, kul kul!
Men nu ska jag vara social med Alma för hon börjar bli uttråkad, ses!

Partyyyy.

Hej hej!
Jag hade det jätte trevligt och kul igår kväll. Vi festade från klockan 3 på dagen till klockan 12 på kvällen. Jag stod för middagen så till förrätt gjorde jag rostad macka med Skagen röra och grönsaker på, till varmrätt blev det grillat kött med potatis, beasås och grönsaker och till efterrätt hade jag vaniljkräm i botten, chokladpudding i mitten och sen hade jag grädde och lite blåbär på toppen. Alla gillade maten så det är jag glad för, haha.
Det hände roliga saker, pinsamma saker och otäcka saker på festen. Det är en kväll jag aldrig kommer att glömma, haha herregud.
Vi kastade pil, spelade fotboll, satt och pratade och skrattade en hel del.
Jag gick hem till Malin och deras stuga och sov hos henne när festen var över, det var kul! Vi vaknade vid typ halv 11 imorse och åt frukost ute på altan. Sen gick vi ut och spelade badminton och cyklade ner på byn en sväng. Det har ju varit så varmt idag så jag drog iväg och spelade mini golf med små syrrorna och mamma vid Mohed och käkade lunch. Jag gick hem för jag ville röra mig, det var väldigt skönt faktiskt men lite varmt. Imorgon ska jag inte göra så mycket tror jag, bara chilla typ.

Bilder från London resan med bästa Nikita.

Tjaba.
Jag tänkte bara lägga upp några bilder ifrån London resan, det jag köpte och vad vi gjorde där. Jag orkar inte lägga upp alla bilder för vi knäppte så himla många men jag lägger upp några stycken. Vi hade det grymt kul så det måste vi verkligen göra om! Vi gick varje dag runt hela London typ så vi känner till London utan till känns det som, haha! Vi skämde ut oss en del där också, hahaha. Vi åkte hiss och i hissen så var det speglar så man såg sig själv 100 gånger jätte långt bort och då började vi prata om skräck filmer när vi åkte i hissen. Sen när vi skulle gå ut ur hissen så var det en annan tjej precis utanför och väntade på att få gå in i hissen så när dörrarna öppnades och vi såg henne så skrek vi jätte högt och hon blev också jätte rädd och skrek. Det var så himla pinsamt! Om det hade varit en gammal tant så hade hon fått hjärtattack och dött, hahah det är något jag aldrig kommer att glömma!
Här kommer lite bilder.

Jag köpte den här London tröjan på primark för typ 30 kr. Jag älskar Primark!
Jag köpte almost powder, jag kommer inte ihåg vilken affär det var hihi.
Jag köpte två toppar och en parfym från Victoria's Secret, jag älskar dom!
Bara 40 kr på The Body Shop och i sverige är dom jätte dyra så jag passade på att köpa en! Den luktar jätte gott.
Jag köpte dom här snygga shortsen som jag har på mig på bilden.

Vaxdockorna var så himla coola för dom såg så verkliga ut, man kunde tro att det var riktiga människor. Så åker ni till London så ska ni verkligen gå på Madame Tussaud's.

Vårat hotell som vi bodde på, det var jätte bra och jätte god frukost!
Vi hittade en jätte godis björn, haha.

Primark kassarna. Vi handlade där typ varje dag för det var så billigt!

Min fina vän :)

Trötta tjejer efter heldag shopping.