Hej igen!

Hej bloggisen. Det var länge sen!
Jag har inte orkat bloggat för jag har gått i skolan hela dagarna och när jag kommer hem ifrån skolan så är jag så himla trött så jag går typ och lägger mig direkt när jag kommer hem. Jag börjar bli sjuk också, jag har ont i halsen, huvudet och är förkyld så jag ska vila över helgen. Jag måste verkligen gå i skolan även fast jag är sjuk för jag ska åka utomlands snart och då kommer jag att vara borta från skolan i 1 vecka... Det ska bli så skönt med värme!

Idag gjorde vi äppelmos som vi ska sälja och sen slutade vi vid 11, så jag gick på stan och tittade runt i affärer och käkade Kinamat med Lina efter skolan, det var kul och vi lärde känna varandra ännu mer!
Imorgon tänker jag bara ta det lugnt och försöka bli frisk. Mycket te och film skulle jag nog tro!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0