Regnig söndag.

Hallå bloggisen.
Idag har det spö regnat hela dagen och jag har varit barnvakt så vi kollade på massa olika filmer och lata oss i soffan. Det regnade inget på kvällen så jag var ut på en promenad men det var jätte kallt ute...
Jag har ju köpt en ny skolavslutnings klänning och jag fick hem den i fredags den var super fin men den var alldeles för lång, jag snubbla nästan när jag skulle gå så vi blir tvungen att sy upp den och jag har ju världens bästa mamma som hittade en tjej på hennes jobb som kunde göra det, vi är liksom ute i sista minuten haha... Men nu säger jag godnatt!



Kommentarer
Malin Ottenbäck

Kan du inte lägga upp en bild på klänningen? :)

2013-06-10 @ 14:44:28
URL: http://malinottenback.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0