Midsommar.

Heej, förlåt för att jag inte har bloggat men det har ju varit midsommar.
Nästan hela släkten på mammas sida kom hit och firade midsommar. Marcus och Fredric kom dan före så vi åkte bil hela kvällen och åt på hambo.
På midsommarafton åt vi först silltårta till lunch som man brukar göra vid midsommar sen åkte vi upp till parken och dansade runt granen sen åkte vi till mormor igen och gick tips promenad, kastade pil, spelade fotboll och grillade. På kvällen skulle vi åka och hämta Anton för han hade jobbat så jag, Ingrid och Johan åkte i en bil och Marcus, Adam och Fredric i en annan. Marcus och Ingrid har precis skaffat körkort så vi åkte runt en hel del när dom var här, jag vet inte hur många gånger vi har åkt till Bollnäs och Söderhamn... Vi käkade lyx shake på Max och hade bil race från Bollnäs till Segersta, det var riktigt kul! När vi kom tillbaka så hade vi fest sen åkte vi bil hela kvällen till klockan 3, jag vaknade typ vid 13 tiden dagen efter, haha. Jag känner mig som en stor köttbulle efter den här midsommaren, haha. Men jag var faktiskt på en promenad men mormor och alla idag innan dom åkte hem. Jag lägger upp fler bilder från midsommaren när jag laddat in bilderna från kameran på datan men jag har inte tid just nu för jag ska göra mat och ska snart dra iväg, och imorgon ska jag packa för både London och Turkiet sen drar ju jag till London på tisdag!
Jag hoppas att ni hade en bra midsommar, för det hade jag!



Kommentarer
marina

Vad gör du idag? :)

Svar: Idag har jag packat hela dagen :) dudå? :)
Elisabeth

2013-06-24 @ 12:29:39
URL: http://marinapalme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0