Hjälp!?

Hej!
Idag har jag packat hela dagen inför Turkiet och London, jag hinner ju inte packa till Turkiet när jag kommer hem från London eftersom jag åker typ direkt. Jag ska kliva upp klockan 2 eller halv 3 imorgon bitti för vi ska typ åka vid kvart över 3 så att vi hinner med vårat flyg som går vid 10. Jag håller fortfarande på att packar för jag vet inte vad jag ska ha med mig till London riktigt... Jag har ett stort problem också, jag vet inte om man får ha med sig plattång i handbagaget eller inte?! Så jag har liksom lite panik, för jag måste sova också så jag orkar kliva upp imorgon men först måste jag ta reda på om man kan ha med sig plattång, så om nån vet så får ni gärna kommentera!
Jag vet inte om jag kommer kunna blogga i London för jag vet inte om det finns internet på hotellet och jag kommer kanske inte att ha tid till det heller, men ni får ha det så bra så hörs vi snart igen puss!
 
Bild från språkresan.


Kommentarer
Sicktwisted - Moa

Varför lägger du bara inte plattången i resväskan? :)

Svar: Jag hade bara handbagage och ingen resväska men det gick bra:)
Elisabeth

2013-06-24 @ 22:20:06
URL: http://sicktwisted.blogg.se
marina

sv. Tack så mycket. :)

2013-06-24 @ 22:44:40
URL: http://marinapalme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0