Bowling med klassen.

Idag var alla 9:or i Söderhamn på verkstäderna. Vi delades in i 6 olika grupper och gick till olika banor och gjorde olika saker. Dom hade ett rum där det fanns massa datorer så när vi var klar i grupperna så stack jag och Nikita och spelade nå krigs spel med resten utav våran klass, det var kul haha. Sen gick vi och bowla, det var kul men jag kom typ sist, hehe fast jag gjorde faktiskt några strike!
När vi hade bowlat så åkte vi till McDonalds och käkade, jag åt en ny sallad som dom har med melon i.
På vägen hem från Söderhamn somnade jag i bussen för jag var så trött!
Imorgon ska jag till Uppsala på Ingrids student fest och jag ska även fixa mina naglar och köpa en grymt ful moped!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0