Taco kväll.

Hejsan svejsan.
Imorse var jag till Söderhamn och handlade lite med mamma, Birgitta och Ingrid sen satt vi nere hos dom på bakgården och pratade. Sen gick jag, små ungarna och mamma hem och grillade korv till lunch. Efter lunchen gick vi ner till Birgitta och Ingrid igen och kastade lite pil och pratade på. Sen drog jag och Ingrid till Söderhamn igen för hon ville köpa en grej. När vi kom hem igen så började vi att hacka grönsaker till tacosen. Ingrid och Birgitta åt middag hos oss och till efterrätt hade dom med sig jordgubbar, mums! När vi hade ätit klart så satt vi ute på altanen och lyssnade på regnet och åskan. Det blev en mysig eftermiddag. Nu sitter jag och kollar på film med mamma. Jag mår inte så jätte bra, jag har haft ont i huvudet i flera dagar och magen... Men jag ska sova snart så jag orkar gå på bio imorgon.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0