Partyyyy.

Hej hej!
Jag hade det jätte trevligt och kul igår kväll. Vi festade från klockan 3 på dagen till klockan 12 på kvällen. Jag stod för middagen så till förrätt gjorde jag rostad macka med Skagen röra och grönsaker på, till varmrätt blev det grillat kött med potatis, beasås och grönsaker och till efterrätt hade jag vaniljkräm i botten, chokladpudding i mitten och sen hade jag grädde och lite blåbär på toppen. Alla gillade maten så det är jag glad för, haha.
Det hände roliga saker, pinsamma saker och otäcka saker på festen. Det är en kväll jag aldrig kommer att glömma, haha herregud.
Vi kastade pil, spelade fotboll, satt och pratade och skrattade en hel del.
Jag gick hem till Malin och deras stuga och sov hos henne när festen var över, det var kul! Vi vaknade vid typ halv 11 imorse och åt frukost ute på altan. Sen gick vi ut och spelade badminton och cyklade ner på byn en sväng. Det har ju varit så varmt idag så jag drog iväg och spelade mini golf med små syrrorna och mamma vid Mohed och käkade lunch. Jag gick hem för jag ville röra mig, det var väldigt skönt faktiskt men lite varmt. Imorgon ska jag inte göra så mycket tror jag, bara chilla typ.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0