Fin besök.

Heeej bloggisen.
Det är tredje gången jag skriver om det här inlägget. Mobilen dampar så texten bara försvinner, irriterande.
Idag kom Ingrid och Birgitta så vi grillade nere i mormor och morfars hus. Ingrid och Birgitta bor i deras hus till fredag då de åker hem igen. Jag bakade en tårta idag också som vi åt efter att vi hade grillat. Efter maten så drog jag och Ingrid ner och fiskade med små tjejerna. Men vi hann bara komma ner till badet och sätta på dom äckliga maskarna på krokarna och sen började det att spö regna och blåsa jätte mycket så vi fick springa hem igen. Det var jätte skönt att sätta på sig mjukis byxorna och kolla på film då, hihi . Jag har blivit förälskad i mina nya mjukisar, dom är så himla sköna!
Nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik. Jag ska snart sova för jag ska försöka kliva upp vid 8 eller 9 imorgon för att ta en springtur.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0