Bilder från London resan med bästa Nikita.

Tjaba.
Jag tänkte bara lägga upp några bilder ifrån London resan, det jag köpte och vad vi gjorde där. Jag orkar inte lägga upp alla bilder för vi knäppte så himla många men jag lägger upp några stycken. Vi hade det grymt kul så det måste vi verkligen göra om! Vi gick varje dag runt hela London typ så vi känner till London utan till känns det som, haha! Vi skämde ut oss en del där också, hahaha. Vi åkte hiss och i hissen så var det speglar så man såg sig själv 100 gånger jätte långt bort och då började vi prata om skräck filmer när vi åkte i hissen. Sen när vi skulle gå ut ur hissen så var det en annan tjej precis utanför och väntade på att få gå in i hissen så när dörrarna öppnades och vi såg henne så skrek vi jätte högt och hon blev också jätte rädd och skrek. Det var så himla pinsamt! Om det hade varit en gammal tant så hade hon fått hjärtattack och dött, hahah det är något jag aldrig kommer att glömma!
Här kommer lite bilder.
 
Jag köpte den här London tröjan på primark för typ 30 kr. Jag älskar Primark!
Jag köpte almost powder, jag kommer inte ihåg vilken affär det var hihi.
Jag köpte två toppar och en parfym från Victoria's Secret, jag älskar dom!
Bara 40 kr på The Body Shop och i sverige är dom jätte dyra så jag passade på att köpa en! Den luktar jätte gott.
Jag köpte dom här snygga shortsen som jag har på mig på bilden.
 
 
 
Vaxdockorna var så himla coola för dom såg så verkliga ut, man kunde tro att det var riktiga människor. Så åker ni till London så ska ni verkligen gå på Madame Tussaud's.
 
 
 
 
 
 
Vårat hotell som vi bodde på, det var jätte bra och jätte god frukost!
Vi hittade en jätte godis björn, haha.
 
 
Primark kassarna. Vi handlade där typ varje dag för det var så billigt!
 
Min fina vän :)
 
 
 
Trötta tjejer efter heldag shopping.
.
Tack för en toppen resa bästa vän! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0