Underbara sommar.

Hej hej.
Det är så underbart väder ute! Jag har varit barnvakt i 2 dagar nu och vi har badat hela dagarna för det är så varmt ute. Jag tänkte klippa gräset idag så jag kunde bli lite brun men gräsklipparen har gått sönder så jag blir badvakt en stund tills Tommy har fixat klipparen.

Snart börjar skolan igen och jag längtar faktiskt lite. Jag börjar ju ny skola med nya kompisar och allt så det ska bli lite kul att börja om på nytt och lära känna nya människor men också väldigt jobbigt för jag kommer sakna vissa jätte mycket ifrån min gamla klass! Men jag hoppas att vi inte kommer tappa kontakten med varandra bara för att vi inte går på samma skola och klass.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0