Så nära men ändå så långt borta.

Jag har haft en toppen dag på stan med Tilde idag! Jag vaknade vid 8 tiden i morse och duschade och gjorde mig ordning. Jag blev faktiskt klar långt innan vi skulle åka och det brukar jag aldrig bli. Jag brukar alltid hålla på i sista minuten men idag så var jag duktig, haha.
När jag kom till Bollnäs vid 11 så stod Tilde vid stationen och väntade på mig. Vi sprang fram till varandra och kramades, det var så himla länge sen vi sågs så det var jätte kul att vi kunde träffas igen! Vi gick runt på stan och kollade i affärer och vi gick till marknaden en sväng också. Vi käkade lunch på Max och vi fick jätte söta mumin glas! Sen åkte vi snoddas tåget 2 gånger också, hahah det var sjukt kul.
Vi har gått runt typ hela dagen så jag ligger i min säng och har ont i mina ben nu, haha!
Jag ligger och funderar på om jag ska orka åka till Stockholm imorgon eller inte, jag tror att jag kanske ska skita i det och åka dit nån helg istället när skolan börjat. Men jag får se hur det blir imorgon när jag vaknar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0