Ännu en solig dag!

Hejsan!
Imorse vaknade jag vid halv 10 och tog en liten springtur. När jag hade sprungit klart så åt jag frukost och la mig på studsmattan och solade fram till lunch. Efter lunch gick jag och duschade och gjorde ordning skink och ost sallad som vi åt till middag. Det är godare om den får stå och dra till sig i kylskåpet några timmar.
Efter middagen så drog jag iväg till Nikita och Malin. Vi kollade på film. Det var länge sen jag va med dom så det var kul att vi träffades igen!
Jag har nyss kommit hem ifrån Nikita så jag ligger i min säng och tänker snart sova för imorgon ska jag vara barnvakt hela dagen igen. Åh så jobbigt, men vad gör man inte för pengar?
Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0