Sorry!

Förlåt för att jag inte bloggat! Jag kan berätta lite vad som hänt.
Jag har spenderat en hel natt och dag på ett turkiskt sjukhus med mamma och Lea. Lea ramlade och gjorde sig illa och börja spy m.m så mamma och Lea drog in med ambulans medan jag sprang runt på hotellet och letade pass sen åkte jag och en turk från hotellet i en bil till sjukhuset. Det var jätte jobbigt på sjukhuset för vi blev typ som inlåsta där i 20 timmar så en hel sol dag gick bort för oss... Men när vi kom tillbaka till hotellet så hade dom som jobbar här fixat en korg med frukt i som present till lillan och dom frågade hela tiden om dom kunde göra något för oss.
Idag har jag bara legat i solen och försökt få lite färg, jag har jätte svårt att bli brun så det syns knappt när jag har varit utomlands, haha.
Nu sitter jag i baren och kollar på fotboll med Adam och turkarna. Jag ska blogga mer imorgon, Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0