Inte långt kvar!

Hejsan!
Jag sitter i sängen och tänker på Turkiet resan, det är inte alls långt kvar! Idag har vi packat allt så vi ser vad vi ska ha med oss, i morgon ska vi stryka alla kläder, kul... Mamma fick siitta och kolla när jag packade för förra gången vi åkte till Turkiet hade jag packat själv och då packade jag med mig hela garderåben typ, haha men den här gången får jag inte ta med så mycket kläder så jag är väldigt orolig att det ska vara för lite. Jag gillar att ta med mycket kläder när jag åker iväg någonstans för då vet jag att jag har kläder utan att behöva oroa mig, men jag gillar ju att handla hem dubbelt så mycket kläder också, haha... 
Jag är skjut flyg rädd eller ja alla i familjen är flyg rädda så vi får se hur det går, haha! Men jag kommer nog få sitta bredvid mamma och Lea i flyget så det ska nog gå bra, fast vi har inte riktigt bestämt oss än hur det kommer att bli.
Här kommer några bilder ifrån förra Turkiet resan jag var på för ett halv år sedan med mamma.
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0