Fast i Gävle en hel dag.

Hallå!
Jag kan inte blogga på mobilen för Appen laggar hela tiden och jag sitter typ aldrig vid datan utan bloggar för det mesta ifrån min mobil...
 
Jag var ju i Gävle igår med några kompisar. Vi åkte dit på morgonen så vi var där vid 10, då gick vi runt och kollade i affärer och shoppade. Vid 12 gick vi och åt lunch, jag åt sushi som jag älskar! Efter det gick vi till biografen och köpte biljetter till Warm Bodies så dom inte skulle bli slut sålda sen gick vi och shoppade igen och åt glass på donken. Vid 15.30 var vi på biografen igen och väntade på att filmen skulle börja, det var typ 11 stycken som var på filmen, haha så vi hade inte behövt köpt biljetterna på dagen. Filmen var i alla fall jätte bra! Efter filmen så skulle vi gå till tåget men då hade alla tåg blivit inställda det ända tåget som gick var vid 21 tiden, så vi fick gå runt i Gävle och titta, vi lekte i en lekpark och sen var vi till Max och käkade innan vi gick mot tåget igen men vi hade jätte kul! 
 
 
 
Jag köpte ett skit snyggt linne igår för 99 kr på BikBok.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0