Happy!

Förlåt för att jag inte bloggat nå den här veckan men jag har haft fullt upp med skolan. Jag har gjort klart alla prov nu och lämnat in alla inlämnings uppgifter, det är bara redovisning, matten och läxförhör kvar i engelska sen är allt chill. Det är inte alls långt kvar tills vi slutar skolan och nu kommer vi att ha det rätt så kul sista veckorna.

Idag är det exakt 1 månad kvar tills jag och Nikita åker till London, längtar så enormt mycket!
Vädret är på topp man behöver bara gå ut i klänning. Imorse var jag ut på en promenad, 4 km i bara kortbyxor och T-shirt, det var så skönt och sen kunna äta frukosten ute i hammocken. Ikväll ska jag spela/kolla på film med några kompisar och nu ska jag gå ut i solen med mina syrror. Just nu är jag en glad tjej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0