Strömmingsleken.

Heej! Igår cyklade jag och Nikita till mohed och tog bussen därifrån in till Söderhamn på strömmingsleken (tivoli). Det är typ 1,3 mil till mohed. Först åt vi på donken innan vi gick till strömmingsleken. Det var inte så jätte mycket folk där så vi gick bara runt och tittade lite och pratade. Vi köpte en varsin fin ring bara för att vi ville köpa nånting och den kostade bara 10 kr, haha. Det var svin kallt ute så vi gick till donken igen och köpte kaffe medan vi väntade på bussen. När vi hoppade av bussen så råkade vi hoppa av förtidigt så vi fick gå en liten bit och det var rätt så mörkt ute. Vi såg nå djur springa över vägen, vi tror det var en grävling så vi blev lite rädda och gick fortare mot cyklarna. När vi cyklade hem så cyklade vi ganska lugnt och vi pratade hela tiden så det inte skulle komma nån grävling, haha.
Idag var jag till Söderhamn med mamma och Lea bara för att handla middag, det blev lax som vi älskar i den här familjen! Det har varit skit varmt ute idag så jag och mamma låg ute på studsmattan en kort stund och bara pratade när vi kom hem från Söderhamn. Resten utav dagen/kvällen har jag bara kollat på film med familjen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0