Tårtkalas.

Hej bloggisen. Idag hade vi kökskampen det innebar att vi hade 6 olika lag och man gick till olika grenar. Man skulle hoppa säck, ha en potatis på en sked och gå, tipsrunda, baka en tårta på 15 minuter m.m. Att baka tårtan var roligast fast det var väldigt stressigt för vi hade ju bara 15 minuter på oss och vi hade gjort för lite grädde så ena kanten blev skit ful hahah men det var kul! På slutat utav dagen innan vi fick åka hem så fick vi smaka på tårtorna, mums! Det var tävling om vem som hade gjort den finaste tårtan och min grupps tårta kom trea, haha.
Efter skolan så hämtade pappa mig och skjutsade hem mig. När jag kom hem så kollade jag på film hela kvällen så nu ska jag nog sova lääääänge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0