Bekas.

Idag har jag haft nationella prov i matte, fy blää jag hann inte göra klart så jag ska fortsätta med det imorgon. Jag ska ha so prov imorgon efter skolan på läxhjälpen också så jag kommer att komma hem ganska sent. När jag kom hem från skolan idag var jag ut på en liten springtur och gjorde några styrketräningar på mormors åker.
Jag har nyss kollat på en bra och lite sorglig film med mamma, jag rekommenderar den de handlar om två pojkar som inte har några föräldrar och dom drömmer om att få komma till Amerika där superhjälten bor så dom börjar fara dit på en åsna som dom köpte för sina ända pengar osv, den heter i alla fall Bekas. Nu ska jag plugga lite och sen sova för jag är så sjukt trött!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0