Riga.

Hallå bloggisen.
Jag är hemma i Sverige igen. Fy så skönt! Vi hade det bra borta i Riga, vi gick ganska mycket. Det var fint väder, nästan för varmt för att gå i hela dagen. Men vi klarade oss i alla fall.
Dom ligger typ 20 år tillbaka i tiden än oss med kläder och allt. Man märkte verkligen att dom är fattiga där...
Men det var väldigt fint inne i gamla stan!
På båtresan badade jag och Alma i bubbel poolen en natt, det var jätte skönt! Det var typ svin dyrt på båten så vi köpte dricka i Riga och tog med oss på båten. Men det värsta av allt på resan var att dom inte sålde light dricka på båten!! Jag fick springa runt i hela Riga och leta. Tillslut hittade jag en affär där dom sålde light, haha!
På väg till Riga så fick vi lyx frukost med champagne, massa olika juicer, massa frukter och mycket mer. Vi åt jätte god buffé på vägen hem från Riga, dom hade jätte god mini sushi och lax. Det blev en rätt så bra resa! Imorgon börjar ju skolan så jag ska sova nu så jag orkar upp vid halv 6 imorgon bitti...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0