Hanna.

Hej bloggisen. Imorse vaknade jag klockan 6. Lea var pigg och glad men jag var trött och ville bara sova igen... Jag var bara barnvakt till klockan 11 för då kom Tommy hem från jobbet så jag gjorde en köttfärs paj och sen gick jag och tog en liten tupplur typ 3 timmar, det var så skönt för jag var så himla trött! På kvällen tog jag en promenad med Emelie och jag gick med henne hem och kollade på kattungar, dom var sååååå söta! Hon flyttar ända till Borås imorgon, huhuh :( Jag kommer sakna henne men hon kommer ju komma hit på loven och hälsa på och jag åker säkert till henne nån gång!
När mamma kom hem från jobbet så kollade vi på en jätte bra film. Hanna hette den, det är en äventyrs film. Den rekommenderar jag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0