Film dag.

Heej allihopa!
Jag ligger i min säng och tråkar för det regnar ute. Jag var till Gävle imorse och pratade med tandläkaren. Jag kommer att få tandställning i september, tjoho! Sen kommer vi typ att göra två tänder lite bredare för att dom är så små. Jag fick se mina tänder i kopior, det var riktigt coolt haha! Efter att vi hade pratat med tandläkaren så åkte vi till Ikea och käkade lunch och gick omkring. Jag köpte lite galgar till mina klänningar. Sen åkte vi till Bollnäs marknad och köpte två ballonger till Lea och Ebba.
Det har regnat precis hela dagen så vi drog hem efter marknaden och nu ligger jag i min säng och har super tråkigt! Jag tror nog att jag kommer ligga här resten utav dagen och titta på film.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0