Ajajaj.

Jag ligger i min säng med världens mensvärk, jag har typ gjort det hela eftermiddagen. Inte kul.
Det gick bra att vara barnvakt idag. Jag överlevde i alla fall! När mamma kom hem bakade vi smörgåstårtor och kollade på film. Det har ju spö regnat hela dagen så vi har varit inne hela tiden. Jag gav mig ut på en liten promenad i spö regnet för 1 timme sedan med Emelie. Eller jag mötte faktiskt henne efter vägen när jag var ute och sprang, haha! Jag kände att jag ville ut trots min värk.
Imorgon ska jag till tandläkaren i Gävle, tjoho! Jag skippar Stockholm och är med Tilde istället. För det verkar bli regn i Stockholm hela helgen har dom sagt på radion. Så jag drar kanske dit om 2 eller 3 veckor med Ingrid istället.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0